OGŁOSZENIE O PRZETARGU
PZD Zarząd ROD im. M. Kopernika 96-100 Skierniewice, ul. Mazowiecka 38 ogłasza przetarg na wykonanie montażu 166 szt. liczników wody na terenie Ogrodu.
Zakres prac obejmuje montaż licznika wody na kranach znajdujących się na każdej działce w osłonie chroniącej przed deszczem (rura PCV z rewizją umożliwiającą swobodny odczyt licznika) tj. licznik wody, zawór przed i za licznikiem, zaplombowanie licznika, osłonę ochronną umożliwiającą odczyt oraz pozostałe drobne materiały niezbędne do wykonania montażu.
Wymagana gwarancja 12 miesięcy, licząc od daty odbioru od inwestora.
Termin składania ofert wyznacza się na 14 listopada 2025r.
Termin realizacji zamówienia 25 listopada 2025 – 30 kwietnia 2026r.
Kontakt z zamawiającym w sprawie specyfikacji warunków zamówienia można uzyskać pod adresem mailowym: rodkopernikaskierniewice@pzd.pl lub pod nr tel. 603 099 815.
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w siedzibie Organizatora przetargu tj. w biurze ROD im. M. Kopernika 96-100 Skierniewice, ul. Mazowiecka 38 oraz oznaczyć jak poniższej:
Nazwa i adres Wykonawcy
Polski Związek Działkowców Rodzinny Ogród Działkowy im. M. Kopernika 96-100 Skierniewice, ul. Mazowiecka 38 „Montaż liczników wody w ROD im. M. Kopernika w Skierniewicach’’
Nie otwierać przed 14.11.2025 r. godzina 17:00
Kryteria oceny ofert- 80% cena, -20% wydłużony okres gwarancji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Zarząd Rodzinnego Ogrodu Działkowego SZAROTKA w Łodzi ul. Trybunalska 28/30 ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie nowego dachu Domu Działkowca.
Kontakt z ROD :
- Biuro Zarządu Łódź ul. Trybunalska 28/30 w soboty godz.10.00 – 12.00
- e-mail rodszarotkalodz@pzd.pl
- telefon 600 016 770 sekretarz ROD
Szczegóły inwestycji :
- rozbiórka starego dachu
- utylizacja i usunięcie z terenu ogrodu elementów starego dachu
- budowa nowego dachu wraz z zachowaniem istniejącej instalacji elektrycznej
Inwestycję należy wykonać w oparciu o projekt zabudowy wydany przez Wydział Budownictwa Urzędu m. Łodzi i projekt techniczny opracowany przez firmę projektową.
W ofercie proszę podać :
- nazwę firmy
- adres firmy
- kontakt telefoniczny i e mail
- NIP i Regon
- wymienić posiadane uprawnienia budowlane
- oferent powinien posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie budowlane
- czas trwania inwestycji
- cenę wykonania inwestycji
Gwarancje i rękojmia
- ustalone będą przy zawieraniu umowy
Termin realizacji zamówienia
- rok 2026 do uzgodnienia ( preferowane miesiące maj – sierpień 2026 )
Miejsce składania ofert
Oferty należy składać w jednej zamkniętej kopercie zabezpieczonej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści. Oferty należy składać w siedzibie inwestora tj. w biurze Zarządu w Łodzi przy ul. Trybunalskiej 28/30 w godz. 10.00 = 12.00 lub w inne dni po uprzednim telefonicznym umówieniu.
Termin składania ofert 17 stycznia 2026 r
Wybór oferenta nastąpi w dniu 24 stycznia 2026 roku. Wybrany oferent zostanie poinformowany telefonicznie. Pozostali oferenci o wyborze zostaną również poinformowani.
Zarząd zastrzega sobie odwołanie przetargu bez podania przyczyn. Zastrzegamy sobie swobodny wybór oferty, jeżeli oferenci zaproponowali taką samą cenę i warunki wykonania.